Sunday, March 25, 2007

Een interview met de voorzitter van de Liga der Fatsoenlijke Partnerruilers.

Red Valleke: Wat vindt u , als gezaghebbende deskundige van de historie van Valleke zoals u ze mocht vernemen.

Voorzitter : Wij zijn absoluut gechoqueerd. Dat mensen onder het mom van eerlijke, propere en serene partnerruil er vandoor gaan met de geruilde partner , kan er bij onze leden niet in.

RV : Dat gebeurt dus gewoonlijk niet bij die praktijken.

V : Néé, daar ben ik categoriek in, dat is een basisvoorwaarde om aan partnerruil te doen én om lid te worden van onze Liga. Men keert na de gedane zaak steeds terug naar zijn oorspronkelijke partner.

RV : Durft u zeggen dat u afstand neemt van de wending die deze partnerruil genomen heeft?

V : Niet alleen dat, ik roep ook al onze leden op om nooit nog een ruil aan te gaan met de 2 schuinsmarcherende ruilers. Ik kan niet genoeg benadrukken dat wij ons volledig distanciëren van wat er gebeurd is.

RV : kan u voor alle duidelijkheid nog eens de regels van een normale partnerruil uit de doeken doen ?

V : Jazeker, dus ten eerste men maakt goede afspraken over hygiëne, locatie, tijdsduur en gevoelens.
Na de seksuele activiteit begeeft de ruilpartner zich, preferabel gelijktijdig met de tweede geruilde, terug naar zijn oorspronkelijke partner.
Men evalueert de ervaring, echter zonder in details te treden om de gevoelens van de oorspronkelijke partner niet te kwetsen.
Onder geen beding wordt men verliefd op, of begint men een relatie met, de ruilpartner.

Ik hoop dat het nu voor iedereen duidelijk moge wezen.

RV : Ik dank u hartelijk voor uw medewerking, meneer de Voorzitter.

No comments: